Tudors
Започнувајќи ги главните активности во 1998 година како Ayaydın Group и подоцна во 2012 година со својот главен бренд Tudors, наскоро стана важен актер во малопродажбата, и играше кон раководството на пазарот на кошули во Турција.
Во последниве години, по серијата локални успеси, зголемениот меѓународен интерес за брендот и визијата на Тудорс да стане меѓународен бренд, резултираше со раст на брендот. За многу кратка временска рамка, Тудорс веќе го постави своето знаме во 16 земји со своите 240 продавници и непрестајно се одвива со цел да биде најуспешниот бренд за кошули на глобално ниво.
Tudors, кој за кратко време од 2013 година постигна голем успех на полето на е-трговија, денес без забавување продолжува со меѓународните активности за е-трговија.
Нудејќи широк спектар на машки кошули и додатоци, брендот одговара на секое барање и се прилагодува на секој момент од животот. Tudors комбинира безвременска елеганција и удобност со пристапни цени и висок квалитет во своите дизајни.
Целта да се биде најуспешен бренд на кошули во светот продолжува со несмалено темпо, со тоа што останува високо доверлив и иновативен со широк избор на колекции.